Mai Maisarah Story

Assalamualaikum

Welcome to my blog, Drop your link here. Follow nice me and I will follow u back, Insyaallah . 
Allah is my lord. Rasulullah is my prophet. Islam is my religion. Muslim is my identity.




Tagboard




The music


Visit the blog




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Hate . Holiday . So . Much .

ASSALAMUALAIKUM , HI :D

My name is Maisarah . Heh , you know me :) Haha . Harini nak celoteh pasal holiday . Holiday , holiday , holiday . Hate , hate , hate . Haha . Mai tak suka sangat pun holiday nie . Kalau dengar je holiday I was WHAT THE FISH ! ERK. Memang gila benci . Kalau sesiapa yang selalu pergi jalan-jalan nie , same to me . Samalah -_- Selalu pergi jalan . Other country . But yang paling , paling wajibun bila HOLIDAY nie ....



Yeah , this is me . Doing homework . Kalau korang nak tau , Mai nie LUAR BIASA . Mai akan nangis meraung macam orang gilaa bila ada 2 homework ke atas . Kalau korang tanya kenapa , Mai pun tak tau . Heheh . Setiap sekolah ada homework kan , kalau takde , Mai tabik , then larriiii dekat sekolah tu pegang kaki pengetua sekolah tu , mohon biasiswa . Muehehehehe :3 Emmm , Mai pun tak suka homework bagai . Tapi nie untuk kebaikan murid jugak kan . Whateverlah -.- btw , miss my school :') Bye .

Truly , 

Maicawah :)